Monday, 15 December 2014

Wa PeRGi MyDiN GoNG BaDak n SaNtAP Ns AyaM MerryBrOwN

ari ni wa simpan perut wa dr pagi sbb wa malas nak masak maka wa tunggu kul 11.30 pg wa hangkut anak2 wa pergi maydin gong badak yg katanya terbesar didunia ni...wa belasah nasi ayam merybrown..alkisah dulu wa duk johor wa n anak2 suka sgt mkn merrybrown ni..tiba2 pindah trg tak de plaks jumpa merrybrown..tup2 buka mydin ni ada merry brown dlm tu so anak wa pelagi ajak la mkn kat sana...melepas kerinduaan kenangan lama la konon...tp yg wa mkn ni rasanya sos nya dan ayam nya mcm sikit la plaks...tak tau sbb wa bertambah besar sampai nampak ayam tu kecik atau mmg portion nya dah dikecikkan..
LOKASI --MYDIN GONG BADAK K,TRG NERUS
LOKASI DLM MALL---KEDAI MERRYBROWN
MENU--SEMUA ORDER NASI AYAM
PRICE--RM10+-

No comments: